Brev:
Urolig og grædende dreng
1. december 2010
Alder:
6 mdr.
Urolig og grædende dreng
Hej Helen.
I min frustration skriver jeg nu til dig. Jeg har en dreng som bliver 6 mdr her d. 7/12 2010. Han har siden fødsel været en nem bette en. Fik modermælkserstatning, og sov igennem fra han var 3 mdr.
Situationen nu er at han startede på grød og mos da han var 4 1/2 mdr, og det er indtil nu gået godt. Nu er han bare begyndt at være utrolig urolig og græder meget ved måltider, vi prøver at snakke med ham og sidde med lidt legetøj. Men han bliver så rasende og sitre i hele kroppen (han sidder i højstol) og tit opgiver vi og giver ham en flaske, hvad kan vi gøre for at måltiderne bliver nemmere?
Når han skal i tøj om morgen og i nattøj om aften er han nærmest hysterisk, han græder og stritter imod, og er svær at styre på puslebordet. Vi har prøvet med legetøj og musik, det hjælper bare ikke. Et godt råd ønskes???
Derudover har han svært ved at ligge med sig selv og lege, det er meget hårdt da en af os helst skal være i nærheden, selvom det ik altid er nok at vi ligger og leger med ham. så bliver han også ked og urolig. Så meget af tiden hænger han på min arm, for så er der ro.
Det er ved at være hårdt for familien, især da det også går ud over vores dreng på 7.
Vi ved godt at det er tidskrævende med børn, men det der er mest hårdt er at vi ikke føler vi kan gøre ham tilpas.
Han er en stor dreng på 70 cm og 9,2 kilo.
det var en lang smørre, men håber du vil afse tid til svar og du kan hjælpe os videre.
På forhånd tak
Anja