Brev:
Sut og ble - 3 år, 9 mdr.
28. november 2010
Alder:
3 år, 9 mdr.
Sut og ble - 3 år, 9 mdr.
Hej Helen
Mikkel bliver 4 år til marts næste år. Han har i de sidste par måneder gået uden ble om dagen og kan godt gå på toilettet og tisse. Det kniber mere når han skal lave stort. Her kommer han og beder om at få ble på, og det giver vi ham. Er det det rigtige stadigvæk at gøre?? Han kan ind i mellem også bede om at få ble på når han skal tisse. Det er mest når vi er hjemme at han vil have ble på. I børnehaven siger de, at det går så fint, så fint.
Det var det ene spørgsmål. Det andet handler om sutten. Han er MEGET glad for sin sut. Vi har den holdning at sutten kun er når han sover, men han henter den ofte selv - specielt når han er lidt træt. Det er ikke hver dag han sover til middag mere, så i løbet af dagen kan han godt være træt og lige ligge og hvile lidt med sin sut.
Da det med renligheden ikke er 100% på plads endnu, er jeg i tvivl om vi så skal begynde at tage sutten fra ham oveni ??? Det ville jo være en god ide at udnytte, at det snart er jul, så nissen kan få hans sut og måske får han så en længe ønsket gave retur.
Bliver det for meget på en gang tror du ??