Brev:
Baby rokker
25. november 2010
Alder:
6 mdr.
Baby rokker
Hej!
Nu henvender jeg mig med et lidt sjovt spørgsmål måske.
Min lille pige rokker frem og tilbage hele tiden. Selv når hun får mad sidder hun og rokker. Hun klarer sig generelt godt. Hun kan sidde selv uden støtte og uden at være usikker og har gjort det nogle uger efterhånden. Hun kan vende sig begge veje, men lægger ikke an til at kravle. Hun skubber sig lidt til siden, men ellers ingen antræk til kravl.
Hun har desuden 6 tænder.
Hvorfor tror du, hun rokker sådan. Udfordrer jeg hende for lidt eller er der noget andet i vejen?
På forhånd tusind tak for svar!
Med venlig hilsen
Elisas Mor