Brev:
Vanskelig tandbørstning
24. november 2010
Alder:
9 mdr.
Vanskelig tandbørstning
Hej Helen
Jeg har netop skrevet et andet brev til dig vedr. vores datter på 9 måneder, hvor jeg nævner at hun har fået sin egen vilje ift. bl.a. tandbørstning.
Dette er mildt sagt - hun er gået fra at synes at tandbørstningen af hendes to tænder i undermunden var noget så underholdende til at være meget ulykkelig ved synet af den. Hun lukker konsekvent munden, græder og går i bue når vi forsøger at børste hendes tænder. Vi har forsøgt at aflede hende med et spejl, sange og ved at gå ind i et andet rum etc. men uden ønsket virkning.
Har du nogen forslag, hvis man ikke ønsker at holde hende fast.
Skal tandbørstningen ligge efter natamningen - det er lidt synd at ta´kampen der, når hun nærmest er lullet hen.
Med venlig hilsen
Mette