Brev:
Meget kilden datter
22. november 2010
Alder:
5 mdr.
Meget kilden datter
Hej Helen,
Min datter på 4 1/2 måned er meget kilden. Der skal f.eks. ikke meget berøring til på maven eller under fødderne før hun ligger og gisper og stønner. Der er ikke nogen tvivl om hvor hun har arvet det fra:-)
Vi er lidt uenige om herhjemme, hvor meget man "må" kilde en baby, da hun jo endnu ikke har mulighed for at sige fra. Hun hverken græder eller griner, når hun bliver kildet, men hun ligger og gisper, stønner og snor sig.
Der er selvfølgelig også noget nærvær og noget socialt i det at blive kildet, men det er da ikke rart at blive kildet og kildet, når man ikke kan gøre noget.
Og mine spørgsmål lyder derfor: Hvor meget må man kilde en baby? Ved man hvordan det påvirker en baby, når de bliver kildet?
Kærlig Hilsen
Mor