Brev:
Vil stå på benene
18. november 2010
Alder:
4 mdr.
Vil stå på benene
Hej Helen,
Min datter er 4 1/2 måned. Hun vil rigtig gerne stå på sine ben og har ville det igennem længere tid. Faktisk støtter hun (benet bliver stift) så snart der er noget under foden.
Forinden ville hun rigtig gerne sidde, hvilket hun selvfølgelig stadig gerne vil.
Er der nogen grænser for hvor meget hun må stå og sidde i forhold til hendes ryg og ben? Knoglerne er vel stadig forholdsvis bløde. Kan hun blive hjulbenet af at stå for meget?
Kærlig Hilsen
Mor