Brev:
Hår på ørerne
17. november 2010
Alder:
2 mdr.
Hår på ørerne
Hej Helen!
Min datter som nu er 8 uger er født med lidt farvet hår/dun på ørerne, lidt i panden og en anelse på skuldrene. Havde forventet at det faldt af hurtigt.
Plejer det at falde af?
Venlig hilsen
Christina