Brev:
Højtlæsning
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Højtlæsning
Hej Helen : )
Hvornår kan Emilie koncentrere sig om højtlæsning, hun vil efter kort tid hellere selv sidde med bogen og så skal vi se billeder og hun pludrer?
Jeg vil jo så gerne læse op for hende : )
Venlig hilsen
Gitte