Brev:
Det sociale
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Det sociale
Hej Helen : )
Jeg oplever, at Emilie omfavner de andre børn og nogle gange aer dem?!
Hun går til gymnastik hver mandag.
Hvordan oplever hun mon sådan en gymnastiktime?
Vi har en dejlig hund og når Emilie er ude blandt andre siger hun hans navn, som om at hun savner ham?
Nogle gange virker hun, som om hun hellere vil hjem, kommer med min taske eller tager jakke på?
Nogle gange tænker jeg på, at jeg skal passe på at hun ikke får alt for mange indtryk på en gang?
Vi var på cafe en dag med andre børn, derefter lidt shopping, men indkøbsturen med fødevarer droppede jeg, da jeg følte at det blev for meget for hende!?
Hvad skal man være opmærksom på?
Venlig hilsen
Gitte