Brev:
Svømmehallen og svømmevinger
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Svømmehallen og svømmevinger
Hej Helen : )
Ville det være en god ide med svømmevinger til Emilie hvis vi er i svømmehallen?
Jeg tænker på, at hun da vil have lidt mere bevægelsesfrihed, selvfølgelig er vi hos hende hele tiden.
Hun har fra hun var helt lille deltaget i babysvømning.
Venlig hilsen
Gitte