Brev:
Skeløjet
12. november 2010
Alder:
1 mdr.
Skeløjet
Hej Helen
Jeg har bemærket, at vores lille søn på lige knap fire uger ind imellem er skeløjet. Er det meget normalt for babyer, eller kan det betyde, at han altid vil have det problem?
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Teresa