Brev:
Et spørgsmål om legetøj
10. november 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Et spørgsmål om legetøj
Hej Helen.
Valdemar er en rigtig dreng og elsker at lege med biler, gravko, traktorer osv.
Nogle gange kan jeg savne lidt andet legetøj og det er trivielt altid at give de samme gaver..
Men jeg er i tvivl om, om han gider lege med andet. mine tanker går på, at han sikkert kun gider lege med biler, bla. fordi når vi f.eks. leger med lego, så skal bilerne oftest blandes ind i det og det samme når vi leger med brio togbane. på den anden side finder jeg heller ikke ud af det hvis jeg ikke prøver at købe noget andet.
Men jeg er også i tvivl om hvad jeg købe.. vi har kreative ting såsom modellervoks, tusser mm.
Kan man motivere sit barn til at lege med andet, eller skal jeg bare lade ham lege med det han har lyst til??
Jeg ser frem til at høre dine tanker om det.
Det jeg egentligt også gerne vil høre, er lidt om 2 åriges legevaner og hvordan man kan støtte dem..
Venlig hilsen fra
Maibrit