Brev:
Aktivitet
1. november 2010
Alder:
7 mdr.
Aktivitet
Kære Helen
Har lige et ekstra spørgsmål vedr. Malte. Han er 5 ½ måned (korrigeret) og jeg synes det måske er ved at være lidt kedeligt (for os begge!) "kun" at bruge aktivitetstæppe, lege lidt og lidt ud i barnevognen.
Han holder sig vågen og glad i længere tid i weekenden når hele familien er samlet og elsker at lege med storebror. han er også i hopla, når vi har gæster! Jeg har ikke indtryk af at han sen-reagerer efter en tempofyldt weekend med masser af stimuli...
Måske skulle vi gøre noget mere? Jeg havde overvejet babysvømning, men det ligger lige i forbindelse med formiddagsluren, som vi endelig har fået lidt styr på! Det er jo ind og ud i bilen, og vil nok betyde lidt smålure. Og måske har han ekstra behov for en rolig hverdag efter en "vild" weekend?
Vil det ødelægge rytmen, at vi tager afsted en gang om ugen? Og vil han overhovedet have gavn af det? (han elsker at være i bad!). Babyer bliver jo ofte overaktiveret i dag. Jeg skal snart på arbejde igen, og så tager far over... det kunne jo også være en fin aktivitet for dem
Kærlig hilsen
Dorte