Brev:
Gå-måden
31. oktober 2010
Alder:
3 år, 11 mdr.
Gå-måden
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål ang storebror på lige knap 4 år..
Når han går, lander hans fod først på tæerne. Altså han træder ikke på jorden med hælen først. Det er ligemeget om det er sandaler, støvler eller Nike sko. Vi har altid købt skoene med de 1-1½ cm "vokseplads".
Er det et problem? Han er ikke generet af dette. Men nogle gange er det irriterende med det "trampe-lyd" :))
Håber du forstår hvad jeg mener :))