Brev:
Babys udvikling
27. oktober 2010
Alder:
3 mdr.
Babys udvikling
Hej Helen..
Min pige bliver 3 måneder meget snart og ville lige høre hvad "normalen" er i forhold til hendes udvikling på nuværende tidspunkt.
Ved godt at jeg ikke må sammenligne, men vil nu alligevel høre om det er ok at hun endnu ikke er så god til at ligge på maven og løfte hovedet, hun gider ikke lige på maven og bliver virkelig hidsig... Vi har prøvet med et spelj foran hende, såtte os på hug foran hende og fange hendes opmærksomhed med noget farvrigt legetøj, men hovedet falder hurtigt ned igen...
Hvornår er det "normalt" at de i begynder at gribe efter ting, trille og opdage sine hænder. (hun sutter meget på hænderne i øjeblikket)
Tak for en god brevkasse...
Venlig hilsen
Katrine