Brev:
Holde i hånd
21. oktober 2010
Alder:
2 år
Holde i hånd
Hej Helen
Nogle gange når vi sidder og spiser, vil Anna gerne holde os i hånden samtidig med, at hun spiser maden med den anden hånd. Vi siger til hende, at hun sagtens kan sidde uden at holde i hånd og, at vi jo er lige ved siden af hende.
Nogle gange er det så også ok, men andre gange bliver hun ekstremt ulykkelig, hvad skal vi dog gøre her? Vi kan jo ikke sidde og holde i hånd under måltidet, da vi også skal have mad.
Jeg fornemmer, at det nogle gange er fordi hun er lidt træt, det kan både være om aften og om morgen.
Det samme er tilfældet når vi kører bil, der vil hun også tit holde i hånd, hvilket jo ikke lader sig gøre, når man kun er hende og dén der kører. Det er ligeledes besværligt selvom begge forældre er med. og det er vel også dumt at hun får den vane?
Hvad skal vi gøre?
Venligst Susan