Går ikke uden at holde ved

13. oktober 2010

Kategori:
Alder:
15 mdr.

Går ikke uden at holde ved

Hej Helen,

Nu har jeg igen brug for lidt hjælp.

Martin er nu knap 15 mdr og har de sidste 4 mdr gået omkring borde og alt, hvad der ellers er indenfor rækkevidde. Han har ingen problemer med at stå alene og med at gå med os i én hånd og holder ofte bare lige ved vores lillefinger, når han går sådan. Det undrer mig derfor, at han endnu ikke går rigtigt uden at holde ved noget.

Han bliver selv meget frustreret, når han ikke hurtigt ...

Annonce

... nok kan følge med os, fordi han først skal ned på knæ og kravle. Vi forsøger at lokke ham til at give slip, men han sætter sig bare på gumpen i stedet og kravler så hen til os.

Har du et par gode råd til, hvad vi kan gøre for at hjælpe ham til at give slip? Han har et par gange givet slip og taget et par skridt, men der er længe imellem og det virker som om, det er lidt tilfældigt, når det sker.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Sanne

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

Annonce

Viden om børn:

Akupunktur

Der findes mange former for akupunktur. Oprindeligt er akupunktur en gammel kinesisk behandlingsform, som går ud på, at man ved at sætte nåle ind forskellige steder i kroppen, blandt andet kan bedøve eller lindre smerte.

Behandlingen har været brugt i mange tusinde år. Det er en behandling, der baserer sig på en holistisk opfattelse af kroppen og hvor man med nåle regulerer energiblokeringer i kroppen.

Akupunktur er blevet mere og mere almindeligt at bruge i...

Læs mere i Babylex

Sundhedsplejerske

Alle sundhedsplejersker er uddannet sygeplejersker og har arbejdet på forskellige børneafdelinger i sygehusvæsnet samt i den kommunale pleje. Derudover har sundhedsplejersken taget en diplomuddannelse til sundhedsplejerske.

En sundhedsplejerske følger børnene fra de bliver født (nogle gange allerede i graviditeten) og indtil de går ud af folkeskolen.

Alle børnefamilier i Danmark får tilbudt at modtage besøg af sundhedsplejersken. Når et lille barn bliver født, så...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for svar om valg af skole. Som altid er du utrolig dygtig til at "stille skarpt & zoome ind". Det er en gave!

kh Lene