Brev:
Går ikke uden at holde ved
13. oktober 2010
Alder:
15 mdr.
Går ikke uden at holde ved
Hej Helen,
Nu har jeg igen brug for lidt hjælp.
Martin er nu knap 15 mdr og har de sidste 4 mdr gået omkring borde og alt, hvad der ellers er indenfor rækkevidde. Han har ingen problemer med at stå alene og med at gå med os i én hånd og holder ofte bare lige ved vores lillefinger, når han går sådan. Det undrer mig derfor, at han endnu ikke går rigtigt uden at holde ved noget.
Han bliver selv meget frustreret, når han ikke hurtigt nok kan følge med os, fordi han først skal ned på knæ og kravle. Vi forsøger at lokke ham til at give slip, men han sætter sig bare på gumpen i stedet og kravler så hen til os.
Har du et par gode råd til, hvad vi kan gøre for at hjælpe ham til at give slip? Han har et par gange givet slip og taget et par skridt, men der er længe imellem og det virker som om, det er lidt tilfældigt, når det sker.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Sanne