Brev:
Øget stimulering af sproget
5. oktober 2010
Alder:
2 år
Øget stimulering af sproget
Hej Helen,
Anna har rigtig mange ord og er ikke bagud på dette område, men jeg føler ikke rigtig, at jeg stimulerer hende sprogligt på en ordenlig måde.
Rent konkret, hvordan stimuleres hendes sprog bedst?
Venligst Susan