Brev:
Min søn er aldrig i ro
1. oktober 2010
Alder:
15 mdr.
Min søn er aldrig i ro
Kære Helen
Det er længe siden, jeg har skrevet sidst. Det går godt med min søn. Vi har nu en travl hverdag med arbejde, dagpleje og nyt hus. Der er med andre ord rigeligt at se til.
Jeg har gået og rodet lidt med nogle tanker omkring min søn. Han er et utroligt livligt barn. Han er glad og kærlig - elsker at kysse og kramme. Han har en helt fantastisk motorik og styrter nærmest rundt, men han er meget vild. Det er mig egentlig meget imod at gøre et problem ud af noget, der umiddelbart er et sundhedstegn. Men andre mennesker kommenterer ofte på hans høje aktivitetsniveau.
Når vi har ham med ude kan det godt være noget af en udfordring, da han er i ALT og han accepterer ikke et nej.
Indtil han var 5 mdr. var han meget låst i nakken, ryggen og hofterne. Jeg tænker, om han stadig kan have spændinger, som han måske for søger at kompensere for. Er det normalt, at han stort set aldrig er i ro? Han sover også temmelig uroligt om natten.
Må jeg høre, hvad du tænker?
Venlig hilsen
krudtuglens mor
PS Jeg har læst, at børn, der har problemer med taktilsansen godt kan have en tendens til at være "overfysiske".