Brev:
Fysisk aktivitet
17. september 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Fysisk aktivitet
Hej Helen,
Min soen paa to aar er netop begyndt i boernehave, blot fire timer om dagen.
Jeg taenker paa om jeg hjemme boer lave en form for gymnastik med ham for at holde han til "ilden" mht. motorik, fysisk aktivitet etc. - altsaa for at hjaelpe til med at han udvikler sig godt "gymnastisk"....? I saa fald har du ideer til oevelser jeg kan lave med ham?
TAK
Lone