Brev:
Slap i ryggen og nakken
4. september 2010
Alder:
2 mdr.
Slap i ryggen og nakken
Hej Helen,
Min lille søn Carl, som er født d. 8 juli er endnu ikke begyndt at løfte hovedet når jeg lægger ham på maven. Han holder også dårligt på hovedet, når han ligger på min mave eller sidder på skødet og skal bøvse. Han skal stadig støttes meget.
Han har et relativt stort hoved (kan ses på vækstkurverne) Det var 37 ved fødslen og 40 ved 5 ugers undersøgelsen. Han er ellers en dreng af gennemsnitsvægt og længde.
Jeg lægger ham på maven flere gange dagligt, holder ham på numsen som SP har forslået, lægger armene under ham (det gider han slet ikke være med til) og har forsøgt med en pude...
Hvad kan jeg gøre ved det? Skal jeg lade ham undersøge af min læge for at se om der er noget galt med nakken?
Han vokser og trives fint og har kæmpe appetit. Han både smiler og "snakker" (siger lyde), så det virker ikke som om han har ondt nogen steder.
Med venlig hilsen