Brev:
Pylret dreng
30. august 2010
Alder:
5 mdr.
Pylret dreng
Hej Helen.
Tak for dit tidligere svar. Jeg vil nok prøve at amme ham i soveværelset og se om det kan hjælpe på det. :-)
I mellemtiden har et nyt "problem" meldt sig. Vores dreng har været meget pylret den sidste uges tid. Det er som om vi ikke kan gøre ham tilfreds.
Han har altid været en meget glad dreng, som stort set kun græder hvis han er sulten eller træt, så det bekymrer jo moderen her, at han nu pludselig virker sur og utilfreds.
Jeg har selvfølgelig tænkt "tigerspring", men han er 23 uger og det passer jo ikke helt ind i hvornår de typisk finder sted.
Vi er lige startet op på skemad, kun smagsprøver endnu, og det går fint indtil videre. Han kan lide grøden og er ret god til at spise af ske. Tænker lidt på om det kan have noget med det at gøre, men han var nu begyndt at pylre inden, så jeg ved ikke rigtig.
Syntes jeg prøver at aktivere ham med lidt af hvert, men han er svær at stille tilfreds.
Hvad vil du foreslå? Håber virkelig jeg får min lille glade dreng tilbage, for ham savner jeg :-(
Venlig Hilsen
Lene