Brev:
Kan man træne kunsten at gå
18. august 2010
Alder:
11 mdr.
Kan man træne kunsten at gå
Hej Helen.
Vores dejlige søn fylder et år om ca. 14 dage og kravler på livet løs :-D
Han er dog også rigtig glad for sin gå-vogn, han farer derud af og står den frit ude på gulvet rejser han sig gladeligt ved den af sig selv og fiser derud af.
Han rejser sig ved alt han kan komme afsted med, er sågar en enkelt gang kravlet op på opvaskemaskine-lågen. Når han står ved sofa- bordet tjekker han lige mulighederne ud for at flytte sig til næste møbel, han slipper dog ikke før hans hånd er på næste møbel. Kravler også op, uden hjælp af vores trappe(dog med far eller mor i sikkerhedsafstand)
Nu har min mand og jeg snakket om det er muligt at træne ham i at komme til at gå?
Er der noget vi kan gøre for at hjælpe han lidt mere på vej, eller skal vi lade det komme som det kommer?
Hilsen