Brev:
Gråd og pylren, hvad sker der?
18. august 2010
Alder:
7 mdr.
Gråd og pylren, hvad sker der?
Hej Helen.. nu har jeg læst med på sidelinien og fået svar på mange spørgsmål, har så meldt mig ind nu for at få endnu et svar..
Lidt om Line 7 mdr + 2 uger, glad og tilpas pige let til smil og græder sjældent. Blir ammet, startede småt ud med skemad ca 5,5 mdr uden det store held med diverse grødtyper - men held med øllebrød og grøntsagsmos - og nu lidt mere af vores mad og ellers mos på glas som glider ned med velbehag - er begyndt med små smagsprøver af rugbrødshapsere...
Hendes mor er nok en lidt forsigtigper, men syns jeg prøver flere og flere madtyper af den grovere slags.. igår kastede hun op af en blomkålsbuket hun sad med - men vi øver os:-)
Hun har fået to tænder den sidste uge og begyndte at krybe i bedste soldater stil igår eftermiddags..
Jeg forsøger at holde amningen på 4-5 gange i døgnet (kan smutte lidt om natten da hunhurtigt falder i søvn med lidt bryst) men i nat græd hun hjeteskærende mange mange gange - vi trøstede og puttede med hende i vores seng - fik ingen bryst for det var ikke det hun ville ha..
Kan det være udviklingstrin der gør det for i morges vågnede hun glad og pludrende igen som altid? - men vi har da sjældent haft så urolig en nat før... lidt pylret er hun dog nu i skrivende stund ..
Vil bare gerne høre dine tanker og hvad kan jeg forvente af udviklingen på 7 mdrs trinet?
Kærlig hilsen fra Camilla....
lidt rodet brev men håber du finder rundt i det......