Brev:
Vil ikke kramme og putte
18. august 2010
Alder:
5 mdr.
Vil ikke kramme og putte
Hej Helen,
Min søn på snart 6 måneder vil ikke putte og kramme medmindre han er meget træt. Det er ellers et stort ønske hos hans far og jeg, at nusse og kramme med ham, men han skubber os væk og "larmer" højt med sin stemme. Det har han gjort ligeså længe han har kunnet det.
Jeg er så bange for, at det er min skyld. Vi var igennem et meget forfærdeligt ammeforløb - jeg var syg i næsten 4 måneder med alle mulige penicillinkrævenden sygdomme - herunder utallige brystbetændelser og rigtig meget svamp på og i brysterne. Det er således et under, at jeg stadig ammer, men i dag er jeg super glad for, at jeg klarede det, for vores søn trives virkelig med sine 70 cm og 8,5 kilo.
Jeg er bare bange for, at han har kunnet mærke den ubehag jeg har følt. Ofte har jeg været nødt til at græde og klemme min mand i hånden, når jeg skulle amme. Jeg har slet ikke kunnet klare at have min søn tæt på, pga. smerter i perioder, og han har sovet i sin egen seng fra dag 1.
Jeg er virkelig bekymret for om han får "nærhedsproblemer", hvad tænker du om det?
Hilsen en træt mor