Brev:
Trille - stjernekigger
18. august 2010
Alder:
5 mdr.
Trille - stjernekigger
Hej Helen,
Min søn (5,5 måned nu) var stjernekigger, og det er først for nylig, at det er blevet mig bekendt, at han kan have spændinger i nakke mv. Det fandt jeg ud af, da han ikke var god til at ligge på maven - sprællede meget og var ked af det uanset hvor meget vi trænede.
Han var til kiropraktor 3 gange og hun løsnede op i nakke og bækken. Det skulle være løst nu, men jeg synes stadig vi kæmper meget med det at ligge på maven! Han er lige begyndt at gribe efter tæer og ruller om på siden, hvor han kan blive liggende. Jeg ser også tegn på at han vil rulle fra ryg til mave - men der er lang vej endnu.
Jeg er naturligvis bekymret for om der stadig kan være noget galt? Hvornår skal de kunne ligge uproblematisk på maven - jeg ved godt der er individuelle forskelle, men bare cirka? Jeg ved nemlig ikke om han har ondt, eller bare er utilfreds, så hvordan kan jeg være sikker på det ikke er smerter eller ubehag grundet spændinger?
Hilsen en træt mor