Brev:
Putter ting i sin mund
12. august 2010
Alder:
2 år
Putter ting i sin mund
Hej Helen
Jeg har en søn, som fylder 2 år den 13.08.
Det er, som om han i den seneste tid igen er begyndt at putte ting i munden, som han også gjorde i de første måneder, og lige nu er det storslemt. Alt kommer ind, lige fra fingre til fluesmækkeren.
Jeg kan se, at han er ved at få de inderste kindtænder og vil høre, om der måske kan være sammenhæng? Eller er det fordi, vi har begrænset hans adgang til sutten? Og også, hvordan vi skal forholde os til det?
Vi har været ved at finde det gamle bidelegetøj frem fra hans babytid, men vi ved ikke, om det er godt at give ham noget til munden, eller om vi i stedet skal gå ind i at forsøge at stoppe ham i at putte ind.
På forhånd tak
Majbritt