Brev:
Sur baby...
10. august 2010
Alder:
3 mdr.
Sur baby...
Kære Helen.
Jeg er blevet mor til en dejlig dreng, der nu er 11 uger gammel. Han trives og vokser fint, sover fint om natten og er meget vågen og opmærksom om dagen. Men... Han smiler nærmest aldrig. Han kan lokkes til et meget lille og nådigt smil hvis jeg virkelig klovner for ham, men han smiler aldrig når jeg tager ham op af sengen eller når han ligger på puslebordet. Generelt er han meget betragtende og har nærmest et lidt strengt udtryk med sur mund og rynket pande.
Han smiler aldrig til sin far eller søster, kun en meget sjælden gang til mig.
Skal jeg være bekymret? Han vil gerne have øjenkontakt, men skal dog også "lokkes" lidt til det, da han har meget travlt med at se sig omkring.
Med venlig hilsen
Marie-Louise