Brev:
Grund til bekymring?
10. august 2010
Alder:
2 år
Grund til bekymring?
Hej Helen
Jeg har en dejlig datter på 2 år, som er som mange andre 2-årige. Jeg har dog lagt mærke til at hun i nogle situationer reagerer på en særlig måde.
Det sker jo indimellem at hun står i en situation hun er lidt usikker ved, og her har jeg lagt mærke til at hendes umiddelbare reaktion ofte er at putte begge hænder i munden eller bagsiden af hendes ene hånd. Hun bider ikke som sådan i hånden, men nærmest sutter/slikker på den.
Hun har aldrig rigtig brugt sut, men jeg ved ikke om der kan være en sammenhæng.
Det er ikke sikkert der er noget unormalt ved hendes opførsel, jeg har bare ikke set det hos andre børn, og tænker om det er noget man skal gøre noget ved, eller en almindelig reaktion som formentlig går over??
Hun er fra en velfungerende familie!
Venlig hilsen
Elisabeth