Brev:
Stå på egen ben
8. august 2010
Alder:
9 mdr.
Stå på egen ben
Kære Helen.
Tjuhej hvor det går med spørgsmål...
Min datter på 9 måneder er ved at øve sig i at kravle, men det ene ben driller lidt til at hun kan få vendt sig helt om på knæ. Hun har 2 gange fået mast sig op fra mave i siddende stilling.
Hun møffer baglæns og er mange steder i huset.
Jeg synes dog det kniber med at stå på sine ben. Hun er blevet bedre og vil gerne, men hun står ikke så længe før hun "knækker" sammen.
Sundhedsplejersken påpejede at hun ikke havde symmetriske folder under numsen når hun ligger på maven. Lægen siger vi skal se tiden an til hun er ca. 1 år.
SP nævte måske hypermobil (hvilket jeg også er)..
Hmmm forvirret.......
Hvad skal sådan en duller kunne nu og hvornår skal jeg høre alarmklokkerne?
Hun har været til kriopraktor 2 gange og denne konstaterede at hun var fastlåst i venstre side af bækkenet. Min datter begyndte at rulle rundt og bevæge sig meget mere efter 1. behandling.
Vi har en tid om 14 dage og der vil jeg nævne alt dette for hende, men indtil da, vil jeg gerne høre hvad du siger til dette stå (problem)!
Kærlig hilsen
Karoline