Brev:
Griber med tæer
6. august 2010
Alder:
8 mdr.
Griber med tæer
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Min datter er så god til at gribe og holde legetøj med sine fødder. Hun bruger dem til at holde og så leger hun med fingrene:-). Sådan lidt abe agtigt.
Er det almindeligt?
Jeg er på ingen måde bekymret, det ser bare sjovt ud og jeg synes ikke jeg har set det hos andre babyer.
Venligst,
Stine