Brev:
Vokser udad men ikke henad
2. august 2010
Alder:
7 mdr.
Vokser udad men ikke henad
Hej Helen
Vores dreng glemmer at vokse i længden/højden... På næsten 3 mdr. er han kun vokset 3 cm - han er 7 mdr nu og 67 cm (49 cm ved fødsel).
Begge forældre er sådan gennemsnitshøjde-agtige, så jeg undrer mig lidt over vores shorty dreng..? Kan man sige noget om, at han som voksen også vil være lille af sin størrelse? Kan jeg give ham noget mad, der fordrer vækst på langs?
Han spiser fint af alt, vi giver ham - øllebrød, havregrød, flerkornsgrød, frugt, grønt, sødmælksyoghurt, hapsere, kød, fisk, you name it.
Med venlig hilsen
Iben