Brev:
Min datter er pludselig begyndt at stamme
1. august 2010
Alder:
2 år, 7 mdr.
Min datter er pludselig begyndt at stamme
Hej Helen..
Min datter Mariam er begyndt at stamme. Det kom pludseligt og nu har det stået på ca. 2 uger hvor det er decideret "stamme".
Hun er 2,5 år og har et meget flot ord-forråd. Men at hun er begyndt at stamme irriterer hende kan jeg se. og jeg og min mand er bekymrede, og tænker om det mon er normalt?
Jeg har læst mig lidt frem til hvad jeg skal gøre, men vil gerne vide hvad du mener.
Når hun stammer holder jeg øjenkontakten med hende, og lader hende tale ud, og viser hende at hun skal tage den tid det tager for hende osv.
Hvad skal jeg gøre Helen?
Med venlig hilsen
bekymrede forældre