Brev:
Vil ikke holde i hånd
29. juli 2010
Alder:
13 mdr.
Vil ikke holde i hånd
Hej Helen..
Du har ALTID så gode råd, så blir nødt til at hører om du kan hjælpe os....
Isabella blir 14 måneder om 14 dage og hun har gået siden hun var elleve måneder... Nu er hun blevet mere sikker i sin gang og vil meget gerne have lov at gå selv... hun går selv når vi er i haven eller et andet "sikkert" sted, MEN hvis vi skal ud på vejen eller i netto osv. så vil vi gerne have hun holder os i hånden, men det vil hun bare ikke! Hun blir sur og sætter sig ned og "græder"....
Jeg forstår det bare ikke, vi taget ikke hårdt fat eller noget og prøver at fortælle hende hun skal holde os i hånden osv i et "stille og roligt" toneleje.... hva gør vi galt??? har spurgt vores nabo, hvis datter er 18 måneder så siger hun at vi bare skal tage fat og tage kampen.... men hendes datter vil stadig ikke holde i hånd, så det kan da ikke være vejen frem??
Håber du kan hjælpe....
Hilsen
Dorthe