Brev:
Mor til en dreng
22. juli 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Mor til en dreng
Hej Helen.
Et kort spørgsmål denne gang :-)
Jeg tillader mig at spørge dig om et spørgsmål ang. din bogguide...
Hvorfor står bogen "Mor til en dreng" ikke i din bogguide - når bogen "Mor til en pige" gør?
Er det et udtryk for, at den ikke er så god? Eller??
Med venlig hilsen
Anja