Brev:
Aktivitetstæppe
22. juli 2010
Alder:
2 mdr.
Aktivitetstæppe
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål:
Er det nødvendigt med et aktivitetstæppe? Wilma har en musikuro over hendes vugge i stuen. Ellers ligger hun på storesøsters legeunderlag og kigger på alle hendes legesager, hvilket jeg kan se hun synes er ganske underholdende.
Jeg er lidt modstander af aktivitetstæppet, da de ofte kommer til at ligge på ryggen. Men det lyder ofte som om, at aktivitetstæppet er et must hvis man har børn. Hvad mener du om det?
Med venlig hilsen
Sarah