Brev:
Min morhungrende datter
16. juli 2010
Alder:
23 mdr.
Min morhungrende datter
Hej Helen,
Jeg har en datter på snart 2 år, 3. august, og en dreng på 7 måneder.
I et års tid har far varetaget Sines putning, og det er gået fint, men for et par uger iden begyndte hun at gå helt amok, og jeg er den eneste der kan få hende til at falde til ro.
Dette er super besværligt, da vores to dejlige børn skal puttes på samme tid, og den lille skal puttes af mor også. Men også fordi hun ikke lægger sig til at sove, når jeg sidder ved hende, og skriger når jeg går ud.
Sine er også begyndt at kræve min opmærksomhed, både på gode og mindre gode måder, hele tiden.
Jeg kunne jo godt forstå det, da jeg jo har været meget på den lille mand siden fødslen, så idag har vi været sammen kun os to hele dagen, men ligeså snart jeg skulle give lillemanden aftensmad, begyndte hysteriet igen, og det endte med hun ikke ville spise noget (2. dag i træk).
Det skal lige siges at hun er meget temperamentsfuld, og virkelig er begyndt på de terrible twoes.
Jeg vil gerne have hjælp til at gennemskue om hun virkelig savner mig såå meget eller om det meste er skuespil, og hvordan vi skal få has på det, samtidig med jeg jo stadig bruger meget tid med lillemanden?
På forhånd tak
Pernille