Brev:
Skriger når vi taler sammen
16. juli 2010
Alder:
17 mdr.
Skriger når vi taler sammen
Hej Helen.
Vi har en søn på næsten 17 md, han er meget mor glad til tider lidt for meget, jeg kan næsten ikke få lov til at gå på wc, og nå jeg er alene men ham er det rigtigt slemt. Jeg siger hver gang jeg at gå, hvad jeg skal og at jeg kommer tilbage, men det hjælper ikke. Han regere med at græde og blive sur.
Har du nogle råd til hvad vi så kan gøre?
Nå men nu til vores store problem når vi skal spise. Diego sider selv og spiser og drikker med hjælp, men men så sker der noget med ham. Min mand og jeg må ovrehoved ikke snakke sammen han skriger virker til tider helt bange og vil ikke spise, vi er nået der til hvor vi ikke tør at snakke sammen nå vi skal spise. Vi har nu også prøvet at give ham mad først bare mig og ham og så er der ikke rigtigt noget, men jeg skal bare tænke på at sige noget til min mand så piver han, det ville jo også være dejligt hvis vi alle 3 kunne spise sammen igen.
Håber du kan hjælpe os...
Med venlig hilsen
Cherie