Brev:
Sutter på tommelfinger - 2 mdr.
14. juli 2010
Alder:
2 mdr.
Sutter på tommelfinger - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg har nu fået en dreng mere, som er 2 1/2 mdr. Han vil ikke tage sut (har prøvet flere) og vi har egentligt besluttet, at så må det være det. Vores store dreng på knap 3 er vi lige ved at vende fra at bruge sut, så på den måde er det jo rart at lillebror ikke bruger sut. Men vi har nu altså forsøgt og forsøgt.
Nu er problemet bare, at lillebror er blevet glad for sin tommeltot. Skal vi bare lade ham bruge sin tommeltot? Og hvorfor er det egentligt, at børn helst ikke må bruge sin tommeltot. Det er jo sådan set smart, da han jo ikke vågner om natten og græder efter sin sut f.eks.
Med venlig hilsen
Anne