Brev:
Afvænning af sut?
25. juni 2010
Alder:
2 år
Afvænning af sut?
Hej Helen.
Jeg vil høre hvornår det i forhold til barnets kognitive forståelse, er bedst at begynde så småt med at droppe sutten??
Valdemar er nu blevet 2 år. han vil stadig gerne have sin sut når han f.eks. bliver sur over at han ikke får lov til noget.
det får han faktisk også lov til, men jeg kunne godt tænke mig at han kun fik den når han havde slået sig/var ked af det og når han skal sove, men jeg ved ikke om han er for lille til at kunne forstå, at han ikke skal have sutten nu.
Venlig hilsen
Maibrit