Brev:
Min dreng bider
23. juni 2010
Alder:
9 mdr.
Min dreng bider
Hej Helen.
Tak for dine tidligere svar som har hjulpet os meget.
Nu er der opstået et nyt problem hjemme hos os. Mathias (9 mdr.) fik sine tænder ret hurtigt. Den første kom da han var 3 mdr. og da han var 7 mdr. havde han 8 tænder. Siden er der ikke kommet flere til. Men her på det sidste er han begyndt at bide os. Det er mest mig det går udover.
Vi prøvede at ignorere ham når han gjorde det, men det hjalp ikke. Så har vi forsøgt at sige nej, når han gør det, men heller ikke det hjælper. Det gør ondt når han bider så derfor vil vi jo gerne have ham til at holde op med det. Hvad kan vi gøre, hvis vi da overhovedet kan gøre noget for at stoppe eller begrænse det?
Med venlig hilsen
Karina.