Brev:
Børnehave start
21. juni 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Børnehave start
Kære Helen
Min datter er startet i børnehave for ca. 3 uger siden. Hun har været i dagpleje indtil da og været glad for dette. Hun er en meget aktiv pige og trives rigtig godt sammen med andre børn, så jeg glædede mig egentlig lidt til hun skulle videre fra dagpleje. Hun virkede klar til nye udfordringer.
Men det har været en hård start i børnehave - for både datter og mor:-) Hun græder, når jeg afleverer og har svært ved at give slip på mig. Jeg føler i den grad jeg svigter hende ved at gå... Pædagogerne fortæller at dagene går ok, dog vil hun hele tiden være ved en voksen og at hun leger ikke rigtig med de andre børn endnu.
Jeg har fuld tillid til børnehaven. Synes personalet virker imødekommende og dygtige. Jeg har haft fri de sidste 3 uger og har derfor haft god tid til at køre hende ind.
Åh jeg synes det er så hårdt. Tanken om hun er ked af det hele dagen er næsten ikke til at overskue og det fylder rigtig meget for mig at hun ikke er glad...
På forhånd tak for svaret.