Brev:
Tommelfinger eller sut?
16. juni 2010
Alder:
5 mdr.
Tommelfinger eller sut?
Hejsa
Tak for dit svar sidste gang. ;O)
Jeg har nu fået den udfordring at Allice ikke vil bruge sut, og er begyndt at bruge tommelfingeren. Har du her nogle gode råd til hvad jeg kan gøre. Jeg har prøvet forskellige sutter, men hun gnaver i dem istedet for at sutte.
På forhånd tak
Ulla