Brev:
Jeg er en baby
10. juni 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Jeg er en baby
Hej Helen!
Min søn på to år elsker at lege baby. Umiddelbart tænker jeg, om det er en måde for ham, at få lidt mere opmærksomhed på... Vil måske gerne have lillebrors plads i familien...
Han kan sagtens selv spise og delvist hjælpe med i forbindelse med påklædning, fx tage sko på. Lige for tiden har han dog fået den ide, at han ofte ikke vil, mens han kommer med udtrykket "jeg er en baby".
Hvordan tackles det bedst? Hvormeget baby skal vi give ham lov til at være?
Med venlig hilsen
BM