Brev:
Antal timer i institution
10. juni 2010
Alder:
3 år, 10 mdr.
Antal timer i institution
Hej Helen!
Jeg skal til at igang med at arbejde igen efter endt barsel.
Jeg prøver at få det arrangeret, så vores behov for pasning af drengene kommer til at være godt 20 timer om ugen fordelt på 2-3 dage. Men en ting er jo vores reelle behov for pasning, - hvad er drengenes behov egentlig for at komme afsted? Hvad vil være det optimale for dem?
Jeg tænker, om de vil blive "dem man ikke helt kan regne med", hvis de kun er der 20 timer om ugen. Alder: 1 år, 2,5år og 4 år.
Med venlig hilsen
udearbejdende mor