Brev:
Græder ved aflevering i dagplejen
4. juni 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Græder ved aflevering i dagplejen
Kære Helen.
Jeg har en dejlig og glad pige på 2 år.
Vi står op kl 5.30 om morgenen, så går vi ind og vækker far og vi hygger alle 3, både omkring tøj påklædning og morgenmad, i det hele taget rigtig meget hygge.
Problemet er at når jeg så afleverer hende i dagpleje bliver hun ked af det, og vil ikke slippe mig, når jeg siger farvel og er på vej ud af døren.
Men i følge dagplejeren, så er det overstået kort efter jeg er gået.
Hvorfor bliver hun så ked af det?
Er der noget jeg kan gøre anderledes?
Det har ikke altid været sådan, men dette har nu stået på i ca. 3 uger.
Jeg ved at hun er i de bedste hænder hos dagplejemoren, men det går mig på, da jeg har brug for at det sidste jeg ser inden jeg går ud af døren og kører på arbejde er en glad pige.
Hilsen
En bekymret mor