Brev:
Børnehave - 18 mdr.
2. juni 2010
Alder:
18 mdr.
Børnehave - 18 mdr.
Hej Helen : )
Emilie har fået deltidsplads i børnehaven hvor vi bor til januar, så er hun 2 år. Jeg skal med hende de første 14 dage.
Er der noget jeg skal være opmærksom på til den tid?
Venlig hilsen
Gitte