Brev:
Savn af kammerat ?
1. juni 2010
Alder:
22 mdr.
Savn af kammerat ?
Hej Helen
Jeg er lidt ked af at min søns gode legekammerat fra vuggestuen lige er stoppet dernede, og spekulerer på om han vil savne ham - eller om de hurtigt glemmer hinanden i den alder...?
Skal vi forklare ham at den anden dreng ikke kommer mere? Han snakker ikke om ham og har heller ikke gjort det.
På forhånd tak
Venlig hilsen
Stine