Brev:
Stoppe med sut - 2 år, 6 mdr.
31. maj 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Stoppe med sut - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen.
Et ganske kort spørgsmål.
Hvor gammel er børn ca når de stopper med sutten?
Kærlig hilsen
Kristina