Brev:
Cykel
26. maj 2010
Alder:
3 år, 10 mdr.
Cykel
Hej Helen!
Min dejlige dreng på knap 4 år elsker at køre på sin løbecykel, -der er fart på, og det kan han lide. Han cykler derfor meget sjældent på sin pedalcykel med støttehjul, fordi det går så langsomt, -jeg tror simpelthen, han synes den er for kedelig...
Skal han endelig køre på pedalcykel, vil han hellere cykle på sin trehjuler. Skal jeg opfordre ham mere til at bruge den rigtige cykel, med den alder han har nu?
Med venlig hilsen
LM